بدینوسیله به اطلاع آن دسته از اعضای محترم هیأت علمی که هزینه تایپ و صحافی در تفاهم نامه ایشان منظور گردیده و قرار است از طریق حسابداری پژوهشی به حساب دانشجویان ایشان پرداخت گردد میرساند، جهت تنظیم صورت وضعیت مرحله اول، لازم است مبلغ کل هزینه تایپ و صحافی ذکر شده در تفاهم نامه خود را از 50% تفاهم نامه کسر نموده و پس از تقسیم بر عدد 9/0در متن صورت وضعیت جهت پرداخت حق التحقیق مرحله اول یادداشت نمایند.
A= مبلغ تفاهم نامه50% مبلغ تفاهم نامه
B= میزان هزینه تایپ و صحافی ذکر شده در تفاهم نام
A-B=C
مبلغ قابل ذکر در صورت وضعیت =c/0.9